عالی بوده که
من با ۶روز تأخیر۱۷۸ بود بعد سه روز دوباره تکرارش کردم ۱۷۸۷ شد
منکه ۸ هفته رفتم اما یه خانمی اومده بود۶ هفته ۳ردزش بودقلب بچش میزد
اگر دوست داری برو جنین رو ببین . فقط ممکنه الان قبلش تشکیل نشده باشه یه وقت استرس نگیری.الان فقط ساک حاملگی و شاید کیسه زرده دیده بشه
نه نرو زوده بذار دو هفته دیگه
هنوز زوده نرو بزار ۴ هفته دیگه برو
چند روز عقب افتادی این بود عددش؟
بزار هفته ی دیگه برو برای ضربان قلب
عزیزم بزاردکتربفرستت برای تشکیل قلب زیادرفتن سدنوتوی بارداری اصلاخوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.