۸ پاسخ

عالی بوده که
من با ۶‌روز تأخیر۱۷۸ بود بعد سه روز دوباره تکرارش کردم ۱۷۸۷ شد

منکه ۸ هفته رفتم اما یه خانمی اومده بود۶ هفته ۳ردزش بودقلب بچش میزد

اگر دوست داری برو جنین رو ببین . فقط ممکنه الان قبلش تشکیل نشده باشه یه وقت استرس نگیری.الان فقط ساک حاملگی و شاید کیسه زرده دیده بشه

نه نرو زوده بذار دو هفته دیگه

هنوز زوده نرو بزار ۴ هفته دیگه برو

چند روز عقب افتادی این بود عددش؟

بزار هفته ی دیگه برو برای ضربان قلب

عزیزم بزاردکتربفرستت برای تشکیل قلب زیادرفتن سدنوتوی بارداری اصلاخوب نیست

سوال های مرتبط