۱۴ پاسخ

یه هفته از پریودی گذشت برو

من16خرداد باید میشدم ونشدم. دیروز20خرداد ازمایش خون دادم جوابش200بود..

فقط یکسوال شرمنده گلاب به رتون
من تست ک میزدم دوتا قطره میریزم روی تست
باید حتما سه تا قطره ادار بریزیم
شماک انجام دادین سه تا ریختین؟؟

مبارکه عزیزم
یک هفته بگذره میگن بری بهتره

مبارک باشه عزیزم بزار تاخیربخوری

مبارك باشه😍عدد بتا روي سونو تاثير نداره.شما بتا بده كه حتما مثبتي.برو دكتر.واست دارو هايي كه بايد مصرف كني رو بنويسه؛بعدشم واسه سونوقلب ميتوني هشت هفته بري كه با خيال راحت صداشم بشنوي.چون هرچي زودتر بري فقط استرس ميدن بهت كه مثلا ساك هست و قلب نيست و ازاين حرفا.اون تايم بهترين تايمه.

برو عزیزم خوشحالم برات😍

مبارکه گلم علائم چی داری

امروز برو عزیزم

چند وقت اقدام بودی

مبارک باشه عزیزم الان میتونی آزمایش بدی

۲۵ خردادبرو

الانم بری مثبت میشه بتا ولی سونو رو بزار سر ماه برو

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط