امروز برو بتا بده امید خدا 7یا8 هفته هم برو سونو
عزیزم کی اقدام کردی؟
به به چقدر پر رنگ و خوشگل.مبارکت باشه بسلامتی عزیزم فردا برو ازمایش بده
مبارکه عزیزم
چه مثبته قشنگی
مبارکت باشه گلم
بچه ایجاد شده😂😂😂
واسا دو هفته دیگ برو بیبی چک میگه ک تشکیل شده چون تشکیل نشه بیبی مثبت نمیشه
به چقد قشنگ و پر رنگ من دلم مث همین میخاد 🥺🥺
مبارکه گلم همین فردام میتونی بتا بدی
ای جان مبارکه عزیزم
شما با سه روز تاخیر اینجور قرمزه 😍🥹
منم ۵ روز تاخیر میشم فردا تست بزنم ای خدا همینجوری دوخط پررنگ بشه😍🥹🥹🥹
مبارک باشه
اول بتا بده بعد دکتر زنان خودش برای سونوگرافی تشکیل قلب جنین میفرسته.
فردا حتما ازمایش بده
ازمایش ۱۰ روز بعد از اقدام نشون میده عزیزم
چه مثبت خوشگلی مبارکت باش التماس دعا
مبارکه ❤️🌱
فعلا فردا برو دکتر تیتر بتا بده.سونو بنویسه ۲هفته دیگه برو سونو
بتا تیترهمین فردام نشون میده چون کیتت مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.