اگه دردش لحظه ای باشه طبیعی ولی اگه دایمی درد میکنه برو دکتر
ولی در کل ماه های اول درد زیاد میگیره
استرس برات خوب نیستا
خب اگه دکتر گفته ک نگران نباش
ماهای اول استراحت مطلق باش
و اینکه تا زمانی ک خونریزی نداری نگران نباش
تو بارداری شاخ هم در بیاری نباید تعجب کنی😂
نترس عزیزم منم یه کیست تو تخمدان چپم دارم اصلا کاری به بچه نداره وخود وضعیت بارداری باعث میشه جذب بشه علائم بارداری هم میاد ومیره
خفیفه اما نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.