۵ پاسخ

بازم ممکنه بره بالا، باید دکتر بگه،،، سرساعت قرص میخوردی یا نه مثلا ساعتش عقب جلو میشد و فقط ناشتا؟؟

نباید قطع کنی که باید بخوری با دارو کنترل شده

عزیزم الان بادارو کنترل شده سرخودنباید قطع کنی

حتما باید بری دکتر غدد بهت بگه دارو رو ادامه بدی یا نه و دوزش رو تنظیم کنه برات
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

حتما باید دکتر غدد بری دوزشو کمو زیاد کنه برات

سوال های مرتبط