حتما نصف کن
باید استامینوفن ۱۲۵ بزاری
دکتر به من گفت اول نصفش رو بذار نیم ساعت صبر کن اگه پایین نیومد نصف دیگه رو هم بذار
شیاف استامینوفن اصلاتبشو هیچوقت نمیاره پایین
دیکلوفناک برای بزرگ ساله اصلا نزن خونریزی گوارشی میکنه....
شیاف استامینوفن ۱۲۵ بده یا شربت
من یک چهارم میزارم در مواقع ضروری
تب و لرز گرفته .شیاف دیکلوفناک ۵۰ نصفشو گذاشتم .همیشه براتبش شیاف دیکلو فناک میزاشتم حالا لرزم داره
نصف کن
برا تب بالا و التهاب میزارن
دیکنوفناک خوب نیست برا بچه شیاف استامینوفن بزار براش
نصفش کن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.