گلی ممکنه کمبود ویتامین باشه ، من اینجوری بودم از اول بارداری الان سه هفته است مکمل خوردم خوب شدم
ی سندرمیه به اسم سندرم کارپال تونل که باعث فشار به اعصاب دست میشه و تو بارداری شایعه دو سه ماه بعد زایمان رفع میشه بخاطر اونه
منم همینطوریم
من همین طورم دیگه بادستم نمی تونم کارکنم
منم همینم
وای مننن تازه پاهامم میخوابه
فکر کنم جریان خون وقتی بالا میره اینطوریه
من همینطورم صبحانه ازخواب بیدارمیشم فقط دلیلشم نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.