خانما تو پریودی شکم بند کشی ببندی طوریه؟

۳ پاسخ

نه فقط خودت اذیت میشی

من کلاس طب سنتی میرفتم میگفت خونم باید همیشه کمرشون رو ببندن تو زمستون با شال پشمی تو تابستون با سال نخی
یعنی فکر کن حتی تو تابستون هم خیلی خوبه ببندیم کمرمون رو
چون الان اکثر بیماری های رحم از سردی رحم هست
البته که هم این خیلی تاثیر داره هم تغذیه هم خب مراعات کنیم

اتفاقا عالیه رحم گرم می‌مونه

سوال های مرتبط

مامان ایلیاوتوت‌فرنگی مامان ایلیاوتوت‌فرنگی ۴ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۴ سالگی
مامان شازده کوچولو😘 مامان شازده کوچولو😘 ۴ سالگی