نه فقط خودت اذیت میشی
من کلاس طب سنتی میرفتم میگفت خونم باید همیشه کمرشون رو ببندن تو زمستون با شال پشمی تو تابستون با سال نخی
یعنی فکر کن حتی تو تابستون هم خیلی خوبه ببندیم کمرمون رو
چون الان اکثر بیماری های رحم از سردی رحم هست
البته که هم این خیلی تاثیر داره هم تغذیه هم خب مراعات کنیم
اتفاقا عالیه رحم گرم میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.