خواهری ها سونو انتی منو تفسیر میکنید🫶

تصویر
۸ پاسخ

جنسیت کجا نوشته دکتر؟

چه دخمل نازی😍

عزیزم کجا رفتی ؟

مبارکه باهم هستیم من واسم زده بیست اذر

مبارکه عزیزم

همه چی نرماله نی نی هم دختره مبارکت باشه انشاالله بسلامتی بغلش کنی

ضربان قلب 172
طول سرویکس 34
12 هفته و 2 روزی
جنسیتم زده دختر😍
اینا چیزایی بود ک من فهمیدم ازش

عزیزم همه چی خوب و نرماله
جنسیت هم زده دختر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی