۲ پاسخ

پاش درد نگیره😢

من قنداقش کردم هم گرمش شد
هم پاهاش ازادی داشت تکون میداد
با پارچه ی دیگه هم قنداق کردم انگار دردش میومد کلا باز کردم الان چند ساعته روپامه و پای چپش رو با دست نگه داشتم پای راستش
خوبه سبک تره

سوال های مرتبط