۲ پاسخ

الان که خیلی کوچیکه ولی یه بازی ریتمی می تونی بکنی مثلا با یه آوای تکرار شونده انگشتتو رو دستش یا پاش بکشی به انتها که برسی قطع بشه مکث کنی دوباره تکرار کنی
یا اگه تا حدی گردن میگیره یه ظرف حبوبات بزاری جلوت اجازه بدی دستشو بکنه توش یا پاشو
من یه بازی هم میکنم البته الان نزدیک چهارماهگیشه تو یه کاسه لبه کوتاه آب ولرم می‌ریزم و قاشق چایخوری‌میندازم رو شکم میزارمش دستشو میندازه توش محوش میشه
جلوی آینه براش ادا در میارم
پارچه با جنسای مختلف رو میکشم رو دستش یا زیر پاش میزارم
به تختش پلاستیک میزنم اجازه میدم با پاش بزنه بهش صدا در بیارم
جغجغه هاشو به آویز موزیکال بالای تختش وصل میکنم میچرخه نگاه میکنه گاهی سعی میکنه بگیرت
اینا رو من از اینستاگرام یاد گرفتم از سه ماهگی به بعد انجام میدم

بی نهایت باهاش حرف بزنید هیچی به اندازه این مغزشونو شکل نمیده،دستاشو بگیرید توی دستاتون و یکی یکی به اجزای صورتش بزنید و با شعر اسماشونو بگید(گوش،چشم،ابرو....)،به کف دست و پاش پارچه با جنسای مختلف بمالید که با بافت ها آشنا بشه،هرروز صبح که پامیشه و میدونید بعد شیر نمیخوابه دست و پاشو ورزش بدید روتین بشه و عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی