فهمیده ها چیه جنسیت بنظرتون؟

تصویر
۲۰ پاسخ

مال خودته ؟
دختره فکر کنم

گمونم دختره چون شکم من روی ۳ تا پسرام .تبز بود

چربی

تیزه دختره

دختره

دختر عزیزم

دختره

چ ربطی ب فهم داره!؟🤣

من سر در نمیارم
انشاالله سالم باشه و جنسیت دلخواه🥰
بزا برم عکس شکمم پیدا کنم مقایسه کنم😁

فک میکنم پسر باشه

اگ صبح ناشتا دستت و زیر شکم آت بالای رحم آت بزاری نبضش و بفهمی دختر اگ نبض نفهمی پسر من سر دخترم بالای رحمم و زیر شکم و فشار میدادم نبض و حس میکردم اما سر پسرم اصلا

اگه به فرم شکم باشه ک پسره آخه بچه من دختر بود اصلا شکمم این شکلی نبود گرد بود و بالا برای شما پایین و پهنه

دختره

پسرررره
شکم من اینجوری بود

دختره فککنم گرده

فکر کنم من نفهمم😑😂

توسنوی اول ضربان قلب نی نی چندبود؟.

الان اگه یکی بگی دختره بعد جنسیت پسر بود یعنی نفهمه؟🤣🤣

پسره انگار

پسر؟ ..

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۱ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان موفرفری👶 مامان موفرفری👶 ۱۷ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۱ سالگی