تا چند ماهگی به کوچولو ها آب جوشیده میدین ؟؟؟

۱۰ پاسخ

منم آب جوشیده میدم ما کلا خودمونم تو خونه آب جوشیده شده سرد شده مصرف میکنیم از شیر آب نمیخوریم

من تا ۱۰ ماهگی الان هم گاهی

من تا یکسال جوشیده دادم

اهان تا چند ماه
مامان من میگه تا ۲ سال

از ۶ ماه دادم

من هنوز نمیدم
اما برای کسایی ک میدن بهتر تا یکسال جوشیده باشع حتما

آب شیر میدم

من‌همون دو سه ماه اول دادم
الان دیگ همین اب شیر
مسافرت میریم‌اب معدنی

من خیلی وقته اب شیر میدم

از اول آب شیر دادم دیگ بده شماهم چون بعدا عادت میکنه فقط اب جوشیده

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری