۶ پاسخ

هر 4ساعت باید استامینوفن بدی ن تب می‌کنه ن پاهاش درد میگیره تا دو روز بده لهش

کی زدین واکسنشوبعدچند ساعت علائم خودشونشون میده؟

دختر منم خیلی بدجور بود راه نمیرفت.نمیتونستیم بهش دست بزنیم گریه میکرد بروفن بنظرم خیلی بهتره برا این واکسن تا استامینوفن

من ایبوبروفن و استا باهم میدادم
به فاصله دو ساعت از هم

دوروزه اول داره بعد کم کم بهتر میشه

تا فردا تب داره و نمیتونه راه بره

سوال های مرتبط