۶ پاسخ

مارکش رو عوض کن، مارک ببیز یا فریگ رو هم امتحان کن. شاید بگیره. بکم تلاش و استمرارم لازمه

الان دیگه باید بگیری دختر.وگرنه به سختی باید از پستونک ۲ سالگی بگیریااااا

اد بمال به سر پستونک بزار دهنش اینجوری شاید گرفت،،ارتودنسی بهش بده اگه نه سرگرد بده ببین کدوم میگیره دیگه

فکر‌نکنم دیگه بزرگه الان همه میخوان بگیرن از پستونک شما میخوای بدی بهش

چی نمیگیره؟؟

سلام گول زنک چیه؟

سوال های مرتبط