خانما زرد الو مشکل نداری توی بارداری بخورم

۱۰ پاسخ

نه عزیزم بخور خوب هم هست فقط میگن هسته اش رو نباید خورد

واس یبوست خوبه ولی در کل من نمیخورم خوشم نمیاد بیشتر ب دهنم ترش میاد تا شیرین

منم هسته اش خوردم نمیدونستم بده😑😐

بخور نوش جونت

هیچ مشکلی نداره

چرا باید مشکل داشته باشه🤔

دیگه توبه کردم بخورم با اینکه شدیدا ویارش دارم

من خوردم چنان مشکل گوارش برام ایجاد کرد راهی زایشگاه شدم بخاطر 3تا دونه

نه مشکل نداره
فقط هستشو نخوری

نه مشکلی نداره فقط مغزش رونخور

سوال های مرتبط

مامان نیان مامان نیان هفته نوزدهم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد