نه عزیزم بخور خوب هم هست فقط میگن هسته اش رو نباید خورد
واس یبوست خوبه ولی در کل من نمیخورم خوشم نمیاد بیشتر ب دهنم ترش میاد تا شیرین
منم هسته اش خوردم نمیدونستم بده😑😐
بخور نوش جونت
هیچ مشکلی نداره
چرا باید مشکل داشته باشه🤔
دیگه توبه کردم بخورم با اینکه شدیدا ویارش دارم
من خوردم چنان مشکل گوارش برام ایجاد کرد راهی زایشگاه شدم بخاطر 3تا دونه
نه مشکل نداره
فقط هستشو نخوری
نه مشکلی نداره فقط مغزش رونخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.