خانوم های مشهدی کسی بیمارستان ثامن رفته زایمان طبیعی

۳ پاسخ

خواهرم اونجازایمان کرد ۳سال پیش راضی بود

تصمیم گرفتم برای زایمانمم همون جا باشم

من زایمان نکردم اما چند روز پیش رفتم واقعا بیمارستان خوب تمیز پرستارهاش خیلی خوب خوش اخلاق بودن

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی