یه هفته گذشته بچه من هنوز هیچی نمیخوره
دختر من قبل واکسن لب ب شیر نزد ،بعداز واکسنم از اشتها افتاد
دختر جاری من واکسن ۴ماهگی بود فک کنم ک زد دیگه بعدش اصلا درست شیر نمیخورد یعنی بچه ای ک تو اون سن باید ۵.۶بار حداقل شیر بخوره فوقش دوبار میخورد کل روز اونم کم تا همین الان ک یکسال و نیمش هم هست همینه ولی خیلی آروم شده بود اصلا گریه هم نمیکرد بخاطر گشنگی جاریم ک میگفت تا قبل واکسن خوب بوده الان نمیخوره ولی خب نمیدونم دلیل اصلیش چی بود بنظرم بعداز یه مدت بهتر میشن برا من خداروشکر هنوز پیش نیومده ک بدونم
وای عزیزم بچهه گناه داره
منم هنوز نزدم اصلا دلم نمیخواد بزنم چند روز دیگه هم شش ماهش تمومه
من که دلم نمیخواد بزنم
آره پسرمنم همینجوری شد الان یک هفته ای هست ک بهتر شده اثر واکسن هست فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.