خانما من همش حس پریودی دارم کمر درد و لگن درد عادی هست ؟؟؟

۴ پاسخ

منم بودم اینجوری معاینه هم رفتم هیچ خبری نبود حتی یسانت هم باز نشدم حالا هم دارم ولی عادیه

منم بعضی وقت ها دارم دکترم میگفت عادیه

اگه منظمه برو چک شو برامن کاردستم داد زایمان کردم

نرفتی برا معاینه ؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد