۹ پاسخ

شیرموز خیلی خوشمزه تره

من وقتی شیر ندارم آب میریزم

من آب میریزم وقتی شیر ندارم

بجای شیر آب بریز گلم خیلیم خوشمزه میشه من که درست میکنم عالیه

آب آبمیوه چای ماست نوشابه شیر موز شیر کاکائو هرچی داشتی بریز خوشمزه میشه

با آب هم میشه

اره من درست کردم خوشمزه شد

فکر کنم بشه امتحان کردی از طعمش بگو

من با شیرخشک درست میکنم همیشه

سوال های مرتبط