۷ پاسخ

چای ،نسکافه ،آب پرتقال یا آب میوه هم میتونی بریزی

اره خیلی خوشمزه میشه

اب و اب ماست هم میسه

آب میتونی بریزی

منم آب میریزم خیلیم از شیر بهتر میشه

من اصلا شیر نمیزیرم یه لیوان آب یه لیوان روغن میریزم

اره مزه موز میگیره

سوال های مرتبط