۵ پاسخ

شیرخشک قنادی فرق داره. نه نمیتونی بریزی..مگه بچه نمیخوره ؟؟حالا ۲روزم از۱ماه بگذره اشکال نداره بده بخوره تموم بشه

نه نمیشه
نباید حرارت ببینه شیرخشک

فکرنکنم بشه چون نباید حرارت ببینه

تا اونجا که من میدونم شیرخشک نباید حرارت بخوره

بله ميشع

سوال های مرتبط

مامان رامان🤱🏻 مامان رامان🤱🏻 ۲ سالگی