از چند وقتگی میش آرتین و بزارم توی روروئک؟

۵ پاسخ

پسرم من امادگی داره میدارم چند روزیه. یبار دو هفته پیش گذاشتم از کمر خودشو نگه نمیداشت جمع کردم.باز تست کردم دیدم اوکیه

خیلی کمم

من میزارم

۶ماه شد بذار

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی