از چند وقتگی بچه هاتونو توی روروک میزاشتین

۶ پاسخ

ی یک هفته ایی هس میزارمش روزی ۲ساعت

من دختر بزرگمو نذاشتم اصلا حتی یک ثانیه .. برا پسرمم استفاده نمیکنم اصلا

از۶ماهگی

پس چرامیگن نزارین بده

من یه هفتس میزارم

من از الان بهداد میزارم تو رو روک

سوال های مرتبط

مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۴ ماهگی