بچه هارو از چند ماهگی تو روروک میزارین؟

۶ پاسخ

من میزارم الان ولی ن تایم طولانی درحد ۱۰دقیقه

بامادرشوهرم زندگی میکنم حیاط بزرگ ویلای

اونم سکو افتاب گیره میزارم توی روروئک بازی میکنه آفتاب یکم بهش بخوره

من از 5ماهگی گذاشتم

من از اخر ۳ ماهگی گذاشتم الان دیگ دوسنداره میزارم داخلش خودشو میندازه بیزون🤣

من از شش ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی