روروک از چند ماهگی قابل استفادست

۶ پاسخ

از وقتی که بتونه بشینه

میگن ک خوب نیس ب مهره کمر فشار میاره

عزیزم هر زمان که بتونه با تکیه گاه بایسته..
دکترا زیر ۱۰ماه روروئک رو پیشنهاد نمیدن چون توی روند رشد اختلال بوجود میاد و گاهی اوقات استفاده ی زودتر از زمان عادی باعث پرانتزی شدن پای کودک میشه

من از 6 ماهگی میزارم
اما دکتر گفت وقتی تونست دست بگیره ب جایی تا وایسه اون موقع مجازه
البته پیشنهاد داد ک کلا نزاریم، تو خیلی از کشور ها ممنوعه

شش

شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی