۵ پاسخ

من ۵ماه گذاشتم میرفت راحت

من بعد از نشستن کامل بادگرفت گذاشتم که خیلی اشتیاقی نداره

دخترم دوست داشت از 5 ماهگی گذاشتم ک بنظرم زود بود

از ۶ماه و نیم گذاشتم تو روروئک
تا قبلش اصلا دوست نداشت

من از ۷ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی