منم. یک عاروق داره. دو رفلکس داره. سه دستاش می پره. و در آخر به این نتیجه رسیدم تو این سن تا دو ماهگی اینا نمی دونن خواب عمیق یا چرت چیه. و نیاز به آغوش دارن تا خواب شون سنگین بشه و فعلا تا 8 یا 12 هفته طول می کشه.
ولی من گذاشتم تو تاب ریلکسی بالاخره خوابش طولانی شد
میشه بگو چجوریه ؟چن ساعت اینا میخوابه ؟؟
دختر منم همینجوریه خیلی کم میخوابه وقتیم میخوابه هی تکون میخوره و میخواد بیدار کنه خودشو
بعد از شیر بیست دقیقه رو شونه نگه دار آروم پشتش رو مایاژ بده آروغ بزنه
بذار تو ننو
منمممم تازه رفلاکسم داره جرات ندارم قنداقش کنم
قنداق
دخترمنم چندروزی اینجورشده کم خواب شده
قنداقش کن
شیرمادر یاشیرخشک؟
مننممممم😢🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.