به نظرتون با بچه 3ماه میتونم برم شمال

۲ پاسخ

اگه آرومه آره سامیار من ۳ یا ۴ ماهه بود رفتیم اصلااا اذیت نکرد شیر می‌خورد میخوابید بازی می‌کرد ولی با سامین تا سر کوچه میرم به غلط کردن میوفتم بس که بیخودی گریه میکنه و نق میزنه

شمال الان به شدت هوا گرم و مضخرفه

سوال های مرتبط