عزیزم برو برگرد بزن بچه تب میکنه پا درد میشه هم خودت همبچه اذیت میشه یکم دیر برنی مشکای نمیشه البته اکهمسافرت میری ها
کد مهمان از بهداشت خودت بگیر ب بهداشت شمال نشون بده ک پروندش بیاد بالا، واردش کنن. من 2ماهگی همین کاروکردم
اره فکر کنم چون منم برا دختراولم رفتم گلستان اونجا برام به عنوان مهمان پرونده تشکیل داد زد
اره می تونی به عنوان مهمان بری
چرا همینجا نمیزنی
اگرم میری مسافرت زود برگردی بنظرم نزن برو برگرد بعد چون اذیتت میکنه
اره فرقی نداره
اره عزیزم بهداشت به من گفت هرجا رفتی دفترچه واکسن و ببر میزنن برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.