۷ پاسخ

عزیزم برو‌‌ برگرد بزن بچه تب میکنه پا درد میشه هم خودت هم‌بچه اذیت میشه یکم دیر برنی مشکای نمیشه البته اکه‌مسافرت میری ها

کد مهمان از بهداشت خودت بگیر ب بهداشت شمال نشون بده ک پروندش بیاد بالا، واردش کنن. من 2ماهگی همین کاروکردم

اره فکر کنم چون منم برا دختراولم رفتم گلستان اونجا برام به عنوان مهمان پرونده تشکیل داد زد

اره می تونی به عنوان مهمان بری

چرا همینجا نمی‌زنی
اگرم میری مسافرت زود برگردی بنظرم نزن برو برگرد بعد چون اذیتت می‌کنه

اره فرقی نداره

اره عزیزم بهداشت به من گفت هرجا رفتی دفترچه واکسن و ببر میزنن برات

سوال های مرتبط