ارومیه ای هاااا
کسی بیمارستان میلادزایمان میکنه یاکرده هزینش

۳ پاسخ

اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

مجبورم دکترفقط میره اونجایه بارکوثربدبخت شدم

اونجا گرونه بابا

سوال های مرتبط

مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری