من رفتم سونو گفت وزن بچه ۲ کیلو هست بنظرتون خوبه یا کمه

۷ پاسخ

هرچی دکترتون بگه همون نظر درسته
خیلی به حرف غیر دکتر توجه نکنید

خوبه منم امروز رفتم ۱۷۰۰ بود

خوبه
من دو روز پیش رفتم ۱۶۰۰ بود

خوبه وزن طبیعی تو این هفته همینه

منم ۲ بود

خوبه هفته ای دویست تا ۲۵۰ اضاف می‌کنه ازین ببعد

عالیه عزیزم
مشاالله باشه

سوال های مرتبط