۸ پاسخ

فک نکنم، از هفت هفته ب بالا تشکیل میشه

من ۶هفته و‌۵روز رفتم تشکیل شده بود
عددی نزده

من رفتم ۶ هفته ۵ روز بود ۱۶۹

بله من رفتم شیش هفته ضربان قلبش میزد

بله عزیزم من. زمان دخترم. ۵ هقته بودم تشکیل شد ولی ضربانشو یادم نیس

۶ هفته قلب تشکیل میشه دیگه کم پیش میاد کسی از ۷ به بعد تشکیل بشه

6هفته کم نیست برای تشکیل قلب

من قلب دخترم توی ۶ هفته تشکیل شده بود ولی عدد رو یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۳ سالگی