بچه ها درد پریودی تو این هفته طبیعیه؟؟
اتگار دارم پریود میشم قشنگ🤦🏻‍♀️

۳ پاسخ

من دارم سونو هم رفتم مشکلی نبود

من گاهی این دردو دارم به دکترم گفتم سنو کرد گفت مشکلی نداری طبیعی هسته

عزیزم‌ برو دکتر بهت دارو بده بررسی کنه اگه نیازه دارو بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی