برای قرمزی و سوختگی باسن نوزاد چی خوبع بزنم

۶ پاسخ

زینک درجا خوب میکنه

روغن نباتی

کالاندولا با زینک رو قاطی کن بزن

سودا کرم عالیههه 4بار بزنی بعد هربار پوشک عوض کردن کلا خوب میشه

کالاندولا بعد‌هر بار شستشو تا وقتی که خوب بشه
بعد اونم کرم مخصوص پای نوزاد که بعد هر بار نعویض میتونی استفاده کنی

پماد کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی