۷ پاسخ

سودوكرم خيلي خوبه تا ميزنم اثر داره يبارم زينك زدم خوب بود

من پناتن زدم عالیه انی خوب میکنه

کالاندولا

گِل سر شور
درجا خوب میکنه
تو نت بزن، خاکستری رنگه

من سودوکرم میزنم خوبه

کالاندولا بزن

زینک میزدم ولی سودو کرم استفاده کردم خیلی قوی تره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۲ ماهگی