ریکاو
من دکتر کرم گلیورز نوشتت تاالان زدم خوب بوده
هیچی من فقط عسل طبیعی زدم وردش مشخص نیست
پماد لازم نیست ک اگ دکتر خوب بخیه بزنه اصلا دید ندارع
من پماد نزدم ولی الانم سه سال میگذره اصلاا دیده نمیشه
من فقط پماد ویتامین A+Dمیزدم که خشک نشه اذیت کنه
من هیچی نزدم انقد ها ضایع نبود چون ترک خورده بود شکمم زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.