۶ پاسخ

ریکاو

من دکتر کرم گلیورز نوشتت تاالان زدم خوب بوده

هیچی من فقط عسل طبیعی زدم وردش مشخص نیست

پماد لازم نیست ک اگ دکتر خوب بخیه بزنه اصلا دید ندارع
من پماد نزدم ولی الانم سه سال میگذره اصلاا دیده نمیشه

من فقط پماد ویتامین A+Dمیزدم که خشک نشه اذیت کنه

من هیچی نزدم انقد ها ضایع نبود چون ترک خورده بود شکمم زیاد

سوال های مرتبط