۳ پاسخ

ن فقد میشستم با سشوار خشک میکردم ی کوچولو روغن بچع رو با پنبه میزدم ک خشک نشن موقع نشستن پاشدن اذیت کنه
ترمیم کنندع برا وقتی ک کشیدیشون

گفتن خودش از بین میره یه خط فقط میمونه

من نزدم

سوال های مرتبط