۳ پاسخ

علائم شروع زایمانه برو چک کنن

منم همینم دوساعت درد میکشم هر یه ربع باز آروم میشه اینا دردای کاذبن

منم مثل تو هستم یک ساعت درد دارم نمی‌دونم برم بیمارستان یا ن درد شدید نیست معمولیه

سوال های مرتبط