۵ پاسخ

از یخچال در میاری ده دقیقه بزار بمونه بعد بده به بچت‌

چقدر گرفتی قیمتشو؟

کلا اینجوریه

چند دقیقه تو دمای محیط باشه خوب میشه

مال چیه این شربت

سوال های مرتبط

مامان سید حسین مامان سید حسین ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی