سوال:بچها بیمارستان یثربی خوبه یا میلاد؟؟؟

۵ پاسخ

میلاد قطعا

هزینه هاشون خیلی بالا شد
میگم زایشگاه وی آرپی داره خیلی خوبه

والا هرکدومش یجوریه
چن نفر بودن تو هردو زایمان کردن و ناراضی بودن

میگن میلاد

ن همچی ازاد شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری