بچه ها دکترم واسه ماه بعد معاینه لگن نوشت خیلی میترسم

۵ پاسخ

ترسو بزار کنار
تو یه مادر قوی هستی.تا اینجا تونستی پیش بری،ان شاالله از این به بعدشم با موفقیت پیش میبری و بچتو صحیح و سلامت دنیا میاری

چرا؟
طبیعیه می‌خوان ببینن می‌تونی طبیعی یا نه

من امروز رفتم اصلا اصلا درد نداشت که هیچ خیلی هم راحت بود الکی به خودت استرس راه نده منم خیلی میترسیدم الکی بزرگش میکنن هیچی نیس

برامنم37هفته نوشته بايدبرم ميترسم😩😐

عزیزم اصلاچیزی نیست که بترسی گلم.. باورکن اصلا به هیچ عنوان ارزش اینو نداره لحظاتتو باترس بگذرونی فقط شل کن همین

سوال های مرتبط