من اینجوری پختم
گندم و جو رو گذاشتم بپزه
جدا گوشت و با پیاز و زردچوبه و برگ بو پختم ریش ریش کردم
نخود لوبیا چینی ام جدا پختم ،بعد همرو قاطی قابلمه گندم کردم عدس بهش اضافه کردم
پخت هم زدم مدام بعد بهش کشک و نعنا داغ و پیاز داغ زدم آب قلمم ریخته بودم داخلش خیلی خوشمزه شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.