مامانا دستور پخت اش دندونی میدین

۱ پاسخ

من اینجوری پختم
گندم و جو رو گذاشتم بپزه
جدا گوشت و با پیاز و زردچوبه و برگ بو پختم ریش ریش کردم
نخود لوبیا چینی ام جدا پختم ،بعد همرو قاطی قابلمه گندم کردم عدس بهش اضافه کردم
پخت هم زدم مدام بعد بهش کشک و نعنا داغ و پیاز داغ زدم آب قلمم ریخته بودم داخلش خیلی خوشمزه شده بود

سوال های مرتبط

مامان بَشه مامان بَشه ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان نجلا مامان نجلا ۲ سالگی