و اگ خواهرم نداشته باشی عجیب ترین حس دنیاس واقعا نمیتونم توصیفش کنم
منی ک با برادرم بزرگ شدم اوایل فک میکردم خواهرمه نمیتونستم هضم کنم ک دختر دار شدم
قربون قشنگیاش😍😍
باوجود اینکه عاشق پسرمم
ولی دلم میخاس یه دختر داشته باشم غمخوارم
دقیقا همینه🥹❣️
منم میخام 🥺🥺🧿
اوم من هردوتاشودارم هرکدوم یک حسی داره ولی دخترازهمون اول هم ناز نازی تره هم بابایی تر
اره خیلی عجیبه انگاریه پشت اوردی یه غمخوارهمدم خیلی مزه میده دختراخخ که عاشق دخترمم 😍البته که عاشق پسرمم هستم 😘
دنیات رنگی میشه رنگهای شاد شاد
عالی ترین حس انگار یه همدم داری واسه کل عمر
منم موقع دخترم همینو گفتم
الان باز برا پسرمم همینو میگم
هردوتاش خوبن😍
ای جونم
اره واقعا
میشه از کلاهش عکس بفرستی
بهترین حس دنیاست❤️❤️😍😍
با پسر چ فرقی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.