باهاش راه بیا وقدرت نمایی نکن اکثرمواقع حواسشوپرت کنی به چیزی که دوس داره جواب میده زدن فقط توسری خورش میکنه
با کتک زدن هیچ بچه ای درست نشده عزیزم ، قاطع باش باهاش ، چند دقیقه گریه هم کنه هیچی نمیشه ولی نزنش این جوری بدتر لجباز میشه تو روت وایمیسته
بچه هاتواین سن همین طورهستن پسرمن که به هیچ بهانه ای گول نمیخوره ولی چاره چیه بایدتحمل کنیم
فک کردم فقط منم ک بچم بد خلق و میزنمش
عشقم میدونه سخته اما کتک راه چاره نیست قشنگم🫂🤍
توی مطلبی خوندم که ما باید مثل دماسنج رفتار کنیم مثلاً وقتی بچه قشقرق راه میندازه مانباید بدتر عصبانی بشیم و داد بزنیم وکتک.ما باید توی اون شرایط کاملا آرامش خودمون رو حفظ کنیم
کتک راهش نیست باید صبورتر باشی بچه هست دیگه
نزنش بدتر میشه
چه برخورد زشتی داشتین،برین پیش مشاورکودک
کتک بدتر میکنه دختر منم همینه اصلا محل نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.