۸ پاسخ

چند هفته بودی عزیزم؟

منم ۳۶هفته و ۶ روزم الان،امشب وارد ۳۷ میشم،خدا کنه بچه منم الان به ۳کیلو رسبده باشه،یه هفته دیگه زایمان دارم تا اون موقع بشه ۳۲۰۰اینا حداقل

جان ماشاالله
ببخشید میپرسم شما برنامه تغذیه خاصی داشتید من چون دوقلو دارم دوست دارم وزنشون خوب باشه

۳۵۰ احتمالا

ب من سنو گفت ۳ ۱۵۰ گرم بچه هفته بعدش دنیا اومد ۳۵۰ کیلو بود

عزیز چند هفته و چند روز بود رفتی من ۳۵ هفته رفتم ۳و ۱۰۰ بود

هر هفته رو ۲۰۰ گرم حساب کن

اگر ۳۹تموم کنی
۳۵۰۰ به بالا

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد