چند هفته دقیق؟!
ماشالله🌹 چرا نمیری سزارین ؟
منم ۳۸ هفته گفت ۳۴۰۰😂
خواهرزادم هفته قبل زایید با ۴ کیلو طبیعی
ماشاالله خیلی خوبه هم کلاس منم پسرش رو طبیعی به دنيا آورد ۴ کیلو ۲۰۰ بود
کجا رفتی سونو من هرجا رفتم شلوغ بود وقت نداشت
جر میخوری دیگه 🤣🤣
من۳۸هفتگی ام کامل ۳۵۶۰بودنمدونم میرسه یانه
وزن بچه بالا ۴کیلو باشه سزارین میکنن. نهایت طبیعی نتونسی سریع عملت میکنن
خدابرسه به دادت
ماشالله ماشالله ماشالله خوش به حالت
چه خوبه
چیز خاصی خوردی یا ژن تون بود؟؟
که ماشالله اینقدر وزن گرفت
عزیزم چی خوردی میشه بگی ؟
سزارین شو خوب ۴ کیلو بچه رو واقعا چطوری میخوای طبیعی بیاری جر میخوری که
نگران نباش خدا بزرگه🩵🩵
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.