۵ پاسخ

اگه فقط زده مثبت يعني از اون وزني كه گفته تا ٥٠٠ گرم ميتونه بالاتر باشه

سونو خطا زیاد داره
من 37 هفته و 3 روز رفتم گفت 3350
دو روز بعدش زایمان کردم 3700

چی خوردی عزیزم وزن گرفته

فقط که +نیست _ هم زده زیرش . یعنی به علاوه یا منفیه ۵۰۰ .

ازون وزنی که گفته ممکن ۵۰۰ گرم بالا پایین باشه

سوال های مرتبط