خب یخورده سردی بخور بهتر میشی اصلا گرمی نخور ولی اگه شوهرت اوکیه ک لذتشو ببر
نمیدونم شاید از استرس واعصاب هم باشه
عزیزم چکار کردی که متابولیسمت بالارفته؟
ببخشید شغل همسرتون چیه ک باهرشب مشکلی نداره؟برای سرکاررفتن میگم
وای مردم از خنده . چطوری میشه اخه
یعنی در این حد ک نمیتونی یه شب نداشته باشی؟
به نظرم با دکتر زنان مشورت کن
شاید به خطر دمای بالا نیس. ازهورمونات باشع
شوهرت چجوری از کمر نیفتاده😂
دمت گرم ماشالله
من برعكس توبشددددت سردمم
اگه شوهرت اوكيه كه برو
فقط اينكه هرشب توپيشنهادميدي؟
خوش بحالت یکم از دما بده من
مشکلی نداره وقتی هم مادرشوهرتون بیاد برید تو اتاق
نه بابا چه مشکلی . ؟ اگر شوهرت اوکیه انجام بده... خودت میری درخواست میدی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.