۳ پاسخ

هیچ بازی نمیکنم، با دختر بزرگم بازی میکنه😂اگه دختر بزرگم نباشه میخوابونمش

توپ بازی ، خونه سازی ، اشکال و رنگارو بهش میگم با کتابچه هاش، بپر بپر رو تخت ، سه تا بطری سوراخ میکنم و میچسوبنم به دیوار توپ رو از بطری اولی میندازه میوفته تو بطری های دیگه و میاد پایین ،بعضی وقتا هم خشن میشیم صدای هیولا در میاریم برا هم الکی مثلا میترسیم با این بیشتر کیف میکنه 😅

خودش بازی اختراع میکنه،توپ بازی و دالی بازی،قطار بازی(پشت لباسمو میگیره راه میریم بعد یهو ول میکنه من باید ادای افتادن در بیارم)

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان قلب مادر🫀 مامان قلب مادر🫀 ۱ سالگی